perjantai 21. syyskuuta 2012

Ihmettelyä...

Oon kohdannut tässä viimeisen vuoden aikana asioita mitkä kovasti ihmetyttävät, esimerkiksi, eikö ihmisillä ole enää käytöstapoja?! Olin viime viikonloppuna molly malonssissa Helsingissä ja vastapäätä istui röyhkeän oloinen nuorimies, ja blokkaaja tuli keräämään laseja ja tää nuori mies katsoi blokkaajaa ja tokaisi kavereilleen "läski"!!!?? Katsoin suu aukitilannetta ja olin halolla lyöty päähän, millä tavalla tää nuori röyhkeä kundi siitä kostui että pääsi haukkumaan häntä!
Pöyristyttävää! Toinen asia, mulle ainakin lapsena opetettiin asioita, että jos jotain sovitaan/luvataan niin niistä asioista pidetään kiinni ellei jotain tosi isoa asiaa tule esteeksi, niin minunkin maailmassa on monta ihmistä ketkä lupailee etukäteen asioita ja joidenkin kanssa sovitaan asioista etukäteen niin aina yleensä näiden samojen ihmisten kanssa nää sovitut asiat perutaan viime tinkassa tai sitten lupaava on sopinut päällekkäin asioita, sekin on hyvin ikävää, että ne ihmiset ketkä tekee ohareita ja sopii päällekkäin kaikkee on aina nää samat tyypit!! Se on minun mielestä epäkunnioittavaa toista kohtaan aina perua ja tehdä ohikat ja aina olla sorisorisori, pidemmän päälle se luotto menee kokonaan näihin ihmisiin :/ ja kun ihmisille pitäisi olla sellainen kun haluaisi itselleen olevan! Pitää kunnioittaa ihmisiä ja arvostaa toisia, jotta kaikilla olis mahdollisimman kiva täällä olla. Miks olla turhan takia ilkeä toisille, kun pelkkä hymy voi pelastaa jo toisen päivän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)