maanantai 28. heinäkuuta 2014

Mitä mulle kuuluu?

Mitä mulle kuuluu? Oon elossa joten olen kiitollinen siitä! Olen ikävöinyt kotiin, mutta olen myös kokenut onnen tunteita Helsingissä. Oon tutustunut ihaniin ihmisiin, mulla on maailman parhaimmat työkaverit, koen että ollaan yhtä isoa perhettä, tuetaan toista kun on vaikeaa, nauretaan ja iloitaan toistemme puolesta! Oon rakastunut, oon ottanut siipeni. Oon nauranut, oon itkenyt, oon tuntenut kaikkia tunteita.






Oon hypännyt benjin, oon käynyt enkelihoidossa, energiahoidossa, oon käynyt ratsastaa, oon ottanut uuden tatskan, oon käynyt urheilee, oon tehnyt asioita, jotta koen eläväni, oon halunnut saada uusia kokemuksia, tehdä asioita mistä tulen onnelliseksi.









Mitä teille kuuluu? Onko lomat jo takana päin?

Mulla on lauantaina luvassa mun rakkaan veljen ja hänen ihanan vaimon hääjuhlat! Oon onnellinen mun veljen puolesta <3

1 kommentti:

  1. Todella rohkea olet ollut ja tehnyt juuri sitä mikä on tuntunut oikealta. Kerran vain eletään joten siitä kannattaa kaikki ottaa irti. :) - Leena

    VastaaPoista

Pensamiento kiittää viestistäsi :)